Τα προιόντα της Περιφέρειας Β. Αιγαίου στην έκθεση τροφίμων & ποτών στο Παρίσι

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, η συμμετοχή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στη διεθνή έκθεση του κλάδου τροφίμων & ποτών “SIAL PARIS 2024, που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό πάρκο του Nord Villepinte του Παρισιού, από το Σάββατο 19 έως και την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2024,  με τον Περιφερειάρχη κ. Κωνσταντίνο Μουτζούρη να εκφράζει την ικανοποίησή του για την πολύ επιτυχημένη παρουσία των νησιών στη μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση της υφηλίου και να συγχαίρει όλες τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις.   

Η “SIAL PARIS” και η “ANUGA KOLN”, οι δύο κορυφαίες εκθέσεις του “food & beverage industry” οι οποίες διοργανώνονται εναλλάξ κάθε δύο χρόνια (τα ζυγά χρόνια η “SIAL” & τα μονά χρόνια η “ANUGA”), θεωρούνται τα κατεξοχήν ετήσια σημεία συνάντησης όλων των διανομέων τροφίμων & ποτών του κόσμου (“the global food marketplaces”). Η φετινή διοργάνωση του Παρισιού ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, με την επισκεψιμότητά της να ξεπερνά τους 300.000 εμπορικούς επισκέπτες απ’ όλη την υφήλιο (προσκεκλημένοι αγοραστές – hosted buyers: εκπρόσωποι των μεγαλύτερων δικτύων διανομών, super markets, εξαγωγικών & εισαγωγικών εταιρειών, καταστημάτων delicatessen, εστιατορίων, κ.α.).

Οι ελληνικές επιχειρήσεις που συμμετείχαν, είτε ως ανεξάρτητες – μεμονωμένες, είτε σε ενιαίες κλαδικές συμμετοχές γεωγραφικών ενοτήτων, επίσης έδωσαν πολύ δυναμικό παρόν,  αφού η ελληνική αγορά είναι πολύ μικρή για να απορροφήσει την ολοένα αυξανόμενη παραγωγή των ελληνικών προϊόντων, γεγονός που στρέφει ακόμη και τις πιο μικρές επιχειρήσεις, προς τις διεθνείς αγορές και το εξαγωγικό εμπόριο. 

Η παρουσία της Π.Β.Α. πραγματοποιήθηκε μέσω της παρόχου “PROMO SOLUTION”, της μίας εκ των τριών ελληνικών εταιρειών, που αναλαμβάνουν τις ομαδικές συμμετοχές στις εκθέσεις του εξωτερικού. Η φετινή συνολική ελληνική αποστολή και των τριών παρόχων, μπορεί να χαρακτηριστεί ως μία από τις πολυπληθέστερες όλων των εποχών.

Το γενικότερο “moto” που χρησιμοποιήθηκε στα μεγάλων διαστάσεων περίπτερα της “PROMO SOLUTION”, ήταν το GreeceThe Birthplace of Good Taste”, και στόχευε στην ισχυροποίηση της εικόνας των ελληνικών προϊόντων του κλάδου τροφίμων & ποτών στη διεθνή αγορά, με το δευτερεύον slogan AuthenticEclecticEuphoric”. Βασική αρχή προωθητικού marketing, ήταν ότι τα προϊόντα, οι υπηρεσίες, ο τρόπος παρουσίασης και η χώρα προέλευσης, λειτουργούν συνδυαστικά και δημιουργούν μία ενιαία ταυτότητα για τα ελληνικά προϊόντα.

Στις ίδιες αρχές, η συμμετοχή της Π.Β.Α. βασίστηκε στη συνολική παρουσίαση του Βορείου Αιγαίου, ως παραγωγική περιοχή τροφίμων & ποτών υψηλής ποιότητας (ελιές & ελαιόλαδα, τυροκομικά, ούζο & αποστάγματα, οίνοι, άλευρα, μελισσοκομικά, γλυκά, βότανα & αρωματικά φυτά, λικέρ μαστίχας, κ.ο.κ.), με την ταυτόχρονη προβολή των συγκεκριμένων “brand names” των συμμετεχόντων, ώστε να αποκτά νόημα η προώθηση και να εξοικειώνεται ο δυνητικός αγοραστής με τις εξαγωγικές – τυποποιητικές φίρμες.

Η Π.Β.Α. συμμετείχε με δύο περίπτερα συνολικού εμβαδού 140 τ.μ., το πρώτο (100 τ.μ.) στο hall 1 των διεθνών συμμετοχών (fine & savory foods) και το δεύτερο (40 τ.μ.) στο hall 7 (χώρος dairy food – γαλακτοκομικών & τυροκομικών προϊόντων), στα οποία φιλοξενήθηκαν τα προϊόντα 56 επιχειρήσεων (18 επιχειρήσεις με δικό τους ανεξάρτητο χώρο κλειστού ή ανοιχτού τύπου & 38 επιχειρήσεις που εξέθεσαν τα προϊόντα τους προς διαφήμιση και γευσιγνωσία).   

Τα ανεξάρτητα booths, καθώς και το ομαδικό stand των επιχειρήσεων του Βορείου Αιγαίου που συμμετείχαν, επισκέφθηκε πέραν του καταναλωτικού κοινού από το Παρίσι, πολύ μεγάλος αριθμός εμπορικών αγοραστών από την Ευρώπη (κυρίως Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία, Ελβετία, Τουρκία, Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Σουηδία, κ.ο.κ.), αλλά και από χώρες της Αφρικής (Μαρόκο, Αίγυπτος, Τυνησία, κ.α), της Άπω Ανατολής (Κίνα, Ιαπωνία, Ταϊβάν, κ.α.) και της Αμερικής (Η.Π.Α., Καναδάς, Βραζιλία, Αργεντινή, κ.α.), οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν γευσιγνωστικές δοκιμές των περισσότερων προϊόντων, να λάβουν έντυπο διαφημιστικό υλικό & δείγματα προϊόντων και να  διαπραγματευτούν με τους παρευρισκόμενους επιχειρηματίες, προκειμένου να ξεκινήσουν εμπορικές εισαγωγικές συνεργασίες, γεγονός που επιτεύχθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό.

Κατά τη διάρκεια των live cookings και tasting events που διεξαγόταν παράλληλα όλες τις ημέρες της έκθεσης στο κεντρικό stage μαγειρικής της “PROMO SOLUTION” από τους executive chefs της ελληνικής παρόχου Κωνσταντίνο Βασάλο & Γιώργο Αμοριανό, δόθηκε η δυνατότητα στα περισσότερα από τα προϊόντα του Βορείου Αιγαίου να χρησιμοποιηθούν στις μαγειρικές επιδείξεις των ελληνικών παραδοσιακών & gourmet συνταγών, που παρασκευάστηκαν και παρουσιάστηκαν στους επισκέπτες και στα Μ.Μ.Ε., ενώ οι παραγωγοί – επιχειρηματίες του Βορείου Αιγαίου που φιλοξενήθηκαν στο περίπτερο της Π.Β.Α., είχαν την ευκαιρία με ζωντανές συνεντεύξεις μπροστά στο παρευρισκόμενο κοινό, να παρουσιάσουν τα εκλεκτά τους brands.     

Επιπλέον, μία ολόκληρη ημέρα της έκθεσης (Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2024), ήταν αποκλειστικά αφιερωμένη στο Βόρειο Αιγαίο, με συνταγές και προϊόντα των νησιών. Οι δύο παραπάνω chefs, σε μία live διαδικασία μπροστά στο εξειδικευμένο κοινό της έκθεσης, επιμελήθηκαν, παρασκεύασαν και παρουσίασαν τις ακόλουθες 5 συνταγές μαγειρικής:

·      Τραχανάς Λήμνου, με φέτα Μυτιλήνης (ή με άλλα τυριά του Βορείου Αιγαίου),

·      Φακές, με μύδια ή σκουμπρί (με ελαιόλαδα Λέσβου),

·      Φλομάρια Λήμνου, με λιαστό χταπόδι,

·      Μπακαλιάρος με σκορδαλιά μήλου, τηγανισμένος με ελαιόλαδα Λέσβου, 

·      Μους αρόνια, με γεύση μήλο & κανέλα.

Τα παραπάνω πιάτα, που παρασκευάστηκαν σε μεγάλες ποσότητες, στη συνέχεια προσφέρθηκαν στο παρευρισκόμενο κοινό και στους επισκέπτες όλων των περιπτέρων της “PROMO SOLUTION”, οι οποίοι τα γεύθηκαν και τα απόλαυσαν με μεγάλο ενθουσιασμό.    

Το οργανωτικό πλαίσιο της όλης συμμετοχής στην έκθεση και το γενικό συντονισμό είχε ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου Νίκος Νύκτας. ο οποίος εκπροσώπησε και τον Περιφερειάρχη Κωνσταντίνο Μουτζούρη. Την οργάνωση της αποστολής και της παρουσίας των επιχειρήσεων, είχε το στέλεχος marketing & επιχειρησιακής έρευνας της Π.Β.Α. Πάνος Πίτσιος, ενώ το περίπτερο πλαισίωσαν με την ενεργή παρουσία τους, συμβάλλοντας στη διεκπεραίωση των εργασιών, η μόνιμοι κάτοικοι Παρισιού και απόδημοι εθελοντές Ιωάννα Κυρατζή, Γιάννης Μυρσινιάς, Kristof Marinellis & Μάρκος Πίτσιος, οι οποίοι υποδεχόταν τους επαγγελματίες επισκέπτες, διενεργούσαν γευσιγνωστικές δοκιμές και κατέγραφαν την εκφρασμένη ζήτηση.

Οι 18 παραγωγικές επιχειρήσεις από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, που συμμετείχαν με δικό τους ανεξάρτητο χώρο κλειστού ή ανοιχτού τύπου, εντός των δύο ενιαίων περιπτέρων (savoury food & dairy products) της Π.Β.Α., ήταν:

1.        AEGEAN AGROFOOD”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΑ ΛΕΣΒΟΥ “LESVOS GOLD”, “COTINOS” & “ASPILOS ELAIA”

2.        AEGEAN FOODSCAPES”: ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΜΙΧΑΛΗ ΚΟΥΤΑΛΙΑΝΟΥ

3.        “AKRORIA” & “THROUBI”: HERBS & OLIVE OIL ΙΚΑΡΙΑΣ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ & ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΝΤΟΥ

4.        “ΕΛΠΑ Α.Ε. ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΠΑΡΙΣΒΑ”: ΕΛΑΙΟΛΑΔΑ “MYTILANA” & “CRYSTAL” – ΕΛΑΙΟΣΑΠΩΝΕΣ

5.        “ΘΥΜΕΛΗΣ Ε. Α.Β.Ε.Ε.”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΝΤΙΣΣΑΣ ΛΕΣΒΟΥ

6.        “ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ “BLACKBIRD” ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ

7.        KARIMALIS PREMIUM IKARIAN PRODUCTS”: ΑΓΝΑ ΜΕΛΙΑ ΙΚΑΡΙΑΣ, ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΡΙΜΑΛΗ

8.        “ΚΤΗΜΑ ΜΠΑΡΕΛΗ – FIVE GENERATIONS”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΠΑΡΕΛΗ

9.        “LESVION OLIVE OIL”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΩΜΗΣ ΛΕΣΒΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ & ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΙΑΚΑΛΗ

10.    “ΜΥΣΤΑΚΕΛΛΗΣ”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

11.    PLOMARI GOLD”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΤΟΥΜΑΝΗ

12.    PORIAZIS FAMILY LEMNOS”: ΑΡΤΟΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ & ΦΛΟΜΑΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ

13.    “ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΣΑΜΑΡΑ Α.Β.Ε.Ε.”: ΟΥΖΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ “ΣΑΜΑΡΑ”

14.    “ΡΑΦΤΕΛΛΗ – ΠΡΩΤΟΥΛΗ & ΣΙΑ Ε.Ε.”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ “AEGEAN GOLD”, ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

15.    STALA”: ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΧΥΜΟΙ ΛΕΣΒΟΥ, ΜΙΛΤΟΥ ΡΕΠΑΝΗ

16.    TZORTZIS” OLIVE OIL COMPANY: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΩΜΗΣ ΛΕΣΒΟΥ “OLVIA”, ΜΙΧΑΛΗ ΤΖΩΡΤΖΗ

17.    “TSANTIRIS WINES”: ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΕΜΦΙΑΛΩΣΗ & ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΙΝΟΥ ΙΚΑΡΙΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΣΑΝΤΙΡΗ

18.    “ΧΡΥΣΑΦΗ Α.Μ.Μ. Α.Β.Ε.Ε.”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΗΜΝΟΥ

Οι 38 επιχειρήσεις που εξέθεσαν τα προϊόντα τους προς διαφήμιση & γευσιγνωστικές δοκιμές σε ενιαίο χώρο της Π.Β.Α., ήταν:

1.        “ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΕΣΒΟΥ

2.        “ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΕΣΟΤΟΠΟΥ”:  ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΔΕΣΜΑΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ

3.        “ΑΚΡΗΤΟΣ ΟΙΝΟΣ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΛΕΣΒΟΥ

4.        “ΑΠΑΛΑΡΙΝΑ ΠΟΤΟΠΟΙΑ”: ΟΥΖΟ ΧΙΟΥ “ΑΠΑΛΑΡΙΝΑ”

5.        “ΑΧΙΛΛΑΔΕΛΗΣ Β. ΥΙΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε.”: ΧΑΛΒΑΔΕΣ & ΓΛΥΚΑ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΛΗΜΝΟΥ

6.        “ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι. Ε.Π.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

7.        BIOMERAKI”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΕΥΔΟΚΙΑΣ ΚΑΛΔΕΛΗ & ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΥΠΤΕΡΑ

8.        “ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΗ ΛΕΣΒΟΥ Α.Β.Ε.Ε.”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΧΥΔΗΡΩΝ ΛΕΣΒΟΥ

9.        “ΓΕΥΣΕΙΣ ΛΗΜΝΟΥ”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ – ΦΛΩΜΑΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΓΚΑΡΑΛΗ

10.    “GIA …. GIAMAS” ΑΦΟΙ ΑΓΑΔΑΚΗ: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙΟΥ ΣΑΜΟΥ

11.    “ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Α.Β.Ε.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΣΑΜΟΥ

12.    “E.B.A. A.E.” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ: ΟΥΖΑ “MITILINI”, “ΔΙΜΗΝΟ” & “ΣΕΡΤΙΚΟ”

13.    “ΕΝΙΑΙΟΣ ΟΙΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΣΑΜΟΥ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΣΑΜΟΥ

14.    “ΕΠΟΜ Α.Β.Ε.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ: ΟΥΖΑ “ΜΙΝΙ”, “ΦΗΜΗ” & “LESVOS”

15.    “ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΑΝΕΜΟΤΙΑΣ ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.”: ΟΙΝΟΙ ΑΝΕΜΟΤΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ

16.    “ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ Α.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ: ΟΥΖΑ “PLOMARI”, “ΑΔΟΛΟ” & “ΜΑΤΑΡΕΛΛΗ”

17.    “ΚΑΦΑΛΤΗΣ ΑΛΕΚΟΣ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΗΜΝΟΥ

18.    “ΚΟΥΚΟΥΛΙΘΡΑΣ Ν. & ΥΙΟΙ Ο.Ε.”: ΟΙΝΟΙ & ΤΣΙΠΟΥΡΟ “ΕΞΑΣΤΕΡΟ” ΛΗΜΝΟΥ

19.    “ΚΟΥΤΣΟΥΚΤΩΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΑΡΓΕΝΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

20.    “ΛΕΒΑ Α.Ε.”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΒΡΩΣΙΜΕΣ ΕΛΙΕΣ, ΑΛΙΠΑΣΤΑ & ΟΥΖΟ “SMYRNIO” ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ

21.    “ΛΗΜΝΟΥ ΘΑΛΑΣΣΑ”: ΑΛΙΕΥΜΑΤΑ ΛΗΜΝΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΟΥΤΟΥΚΗ

22.    MASTIC SNAILS”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙΑ ΧΙΟΥ, ΓΑΡΥΦΑΛΟΥ ΣΙΝΑΓΚΗ

23.    “ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ”: ΟΥΖΟ “MATIS”, ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ

24.    “ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΛΗΜΝΟΥ”: ΑΓΝΟ ΜΕΛΙ ΛΗΜΝΟΥ

25.    “MYROVOLOS ORGANICS”: ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΦΥΤΑ, ΒΟΤΑΝΑ, ΚΑΠΑΡΗ & ΚΡΙΤΑΜΟ ΧΙΟΥ, ΑΡΓΥΡΩΣ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΔΗ

26.    “ΜΥΤΙΛΗΝΙΑ ΓΗ”: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΓΙΑΣΩΤΕΛΛΗ

27.    “ΠΑΝΤΑΖΗΣ” ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ: ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΑ (ΓΕΜΑΤΑ), ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ

28.    PAPAYIANNIDES ELAITIS”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΣΑΛΤΣΕΣ & ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ  ΛΕΣΒΟΥ

29.    POLYKARPOS DIMITRA”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ EXTRA ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΠΑΤΕΡΕΛΛΗ 

30.    ΣΑΞΙΩΝΗΣ Κ. & Χ. Ο.Ε. “Ο ΚΙΜΩΝΑΣ”: ΑΡΤΟΠΟΙΪΑ, ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ & CATERING ΛΕΣΒΟΥ

31.    “ΣΤΑΦΥΛΗΣ” ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΛΗΜΝΟΥ: ΜΕΛΙΧΛΩΡΑ ΤΥΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ

32.    “ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΣΣΑΣ”: ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΛΕΣΒΟΥ

33.    “Τ’ ΑΓΙΟΡΓΟΥΣΙΚΑ ΤΗΣ ΧΙΟΥ”: ΑΦΕΨΗΜΑ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΧΙΟΥ

34.    “ΤΑΣΤΑΝΗΣ Μ. & Δ.”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΓΡΑΣ ΛΕΣΒΟΥ

35.    “ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ” ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ: ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΒΡΥΣΑΣ ΛΕΣΒΟΥ

36.    “ΦΑΡΜΑ ΤΟΥ ΤΣΟΜΠΑΝΗ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΧΙΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗ

37.    “ΧΙΩΤΙΚΟ ΚΕΛΑΡΙ”: ΖΥΜΑΡΙΚΑ, ΛΑΖΑΝΟΦΥΛΛΑ & ΣΑΛΤΣΕΣ ΧΙΟΥ, ΟΙΚΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑΚΗ

38.    “ΨΥΧΗΣ – ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ”: ΟΥΖΟ, ΤΣΙΠΟΥΡΟ & ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΙΚΕΡ ΜΑΣΤΙΧΑΣ

Ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου κ. Νίκος Νύκτας, αφού συνεχάρη τις παραπάνω επιχειρήσεις και την πάροχο εταιρεία, που συνέβαλαν τα μέγιστα στην κοινή προσπάθεια προώθησης των διατροφικών προϊόντων των νησιών στους εμπορικούς επισκέπτες της έκθεσης από ολόκληρη την υφήλιο και στο γαλλικό κοινό, μετά το πέρας της, δήλωσε:

“Η συμμετοχή της Π.Β.Α. στη σημαντικότερη έκθεση του κλάδου τροφίμων & ποτών παγκοσμίως, ήταν η καλύτερη και η μεγαλύτερη όλων των εποχών, με μία πολύ όμορφη και επαγγελματική παρουσία στα άρτια οργανωμένα περίπτερά μας. Η Γαλλική αγορά, όπως και πολλές διεθνείς αγορές γενικότερα, αποτελούσαν και αποτελούν στόχο για την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεών μας. Ως εκ τούτου η συμμετοχή μας στη SIAL PARIS, ήταν επιβεβλημένη και πιστεύω τα αποτελέσματα για τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις να είναι ικανοποιητικά. Η προώθηση των εξαγωγών των τοπικών ποιοτικών προϊόντων του Βορείου Αιγαίου στην παγκόσμια αγορά, υπό τη σημερινή άκρως ανταγωνιστική συγκυρία, αποτελεί μονόδρομο. Οι προσπάθειές μας προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεχιστούν αμείωτες”.   

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο